Без рубрики МІЖНАРОДНА МІЖДИСЦИПЛІНАРНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ / INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC & PRACTICAL CONFERENCE

МІЖНАРОДНА МІЖДИСЦИПЛІНАРНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ / INTERNATIONAL INTERDISCIPLINARY SCIENTIFIC & PRACTICAL CONFERENCE

6-7 жовтня 2017р. за ініціативи кафедри української мови і літератури та кафедри перекладу у Миколаївському національному університеті імені В.О.Сухомлинського відбулась Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція «Комунікативний дискурс у полікультурному просторі». Під час реєстрації в холі МНУ імені В.О.Сухомлинського учасники конференції ознайомилися з виставкою наукових здобутків організаторів конференції.
Формат конференції передбачав пленарне засідання, роботу секцій, круглий стіл «Сучасна картина світу в контексті полікультурної комунікації» та презентація наукової літератури. Дискусійні питання обговорили близько 300 науковців із 50-ти вищих навчальних закладів різних міст України та зарубіжних країн (Польща, Німеччина, США, Ірак, Китай, Болгарія, Азербайджан, Росія).

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Стартова зустріч за проєктом Erasmus+КА2 DigiFLEd в Університеті ТампереСтартова зустріч за проєктом Erasmus+КА2 DigiFLEd в Університеті Тампере

З 30 січня по 2 лютого 2024 року завідувач кафедри германської філології Тетяна Мироненко (менеджер проєкту від МНУ ім. В.О. Сухомлинського) та доцент кафедри германської філології Леся Добровольська брали участь

Україна понад усе…Україна понад усе…

25 листопада на філологічному факультеті до Дня гідності та свободи відбулася тематична година “Україна понад усе…” у формі zoom-конференції. Учасники – студенти 356 та 456 групи(куратор Василькова Н.І.) спеціальності “Прикладна

Формування лексичної компетентності методом гейміфікацііФормування лексичної компетентності методом гейміфікаціі

Механцева Віталіна, студентка ІІ (магістерського) рівня, проаналізувала особливості гейміфікації у контексті інформаційно-комунікаційних технологій навчання мови, представивши дослідження «Формування лексичної компетентності методом гейміфікації». Під час виступу здобувачка освіти висвітлила поняття гейміфікації;