17 жовтня 2024 року завершився другий день Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «СУЧАСНА ЛОГОПЕДІЯ: ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
У заході взяли учать науковці, практики вищих і спеціальних закладів освіти, інклюзивно-ресурсних центрів, логопеди, психологи, здобувачі освітніх рівнів «Бакалавр», «Магістр».
Виступи другого дня були актуальними,змістовними, надихаючими:
Будим М. Ф. Використання авторського посібника «Дидактичний матеріал для свідомого засвоєння дітьми звуків мовлення у роботі з батьками»
Шапочка К. А. Нейропсихологічний аспект вивчення іноземної мови молодшими школярами з ОПП
Мостовий Л. П. Особливості педагогічного супроводу дітей з порушенням слуху та мовлення в системі загальної середньої освіти
Середа І. В. Дитячі травми та їх вплив на розвиток дитини
Черній С. В. Аспекти формування мовної здатності у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ
Гостар А. І. Роль сенсорних вправ Монтессорі у розвитку мовлення дітей з ЗНМ
Сокуренко В. В. Су-Джок терапія в розвитку мовлення дитини
Нікора А. Ю. Комп’ютерні технології як засіб формування мовленнєвої компетентності у дітей із ЗНМ молодшого шкільного віку
Гончарук А. О. РАС дитячого населення: історичні відомості та поширення
Чередниченко Ю. П. Особливості підготовки дітей з мовленнєвими порушеннями до навчання грамоти
Семенів Ю. П. Формування читацьких навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями легкого ступеня прояву
Фомічова М. О. Формування комунікативних умінь та навичок у дітей з розладами аутичногоспектра в білінгвальному середовищі
Матвіїв О. Я. Використання тренінгових методик у логопедичній роботі
Тріпадуш Д.Р. Гейміфіковані логопедичні заняття: як комп’ютерні технології покращують мовленнєвий розвиток дітей
Майстер-клас
Використання базових прийомів мнемотехніки для розвитку звя’зного мовлення (Спікер Красновська І.)
Учасники конференції отримали новітніінструменти впровадження кращих практик. Тримаємо освітянський стрій. Віримо в перемогу. Слава Україні!