Державна політики в галузі освіти зорієнтована на формування мовної особистості, самодостатньої, комунікативно компетентної, здатної й готової до спілкування в будь-яких життєвих реаліях. Це сприятиме багатогранній самореалізації, формуванню стійких навичок володіння словом у різноманітних сферах діяльності.
Мовно-комунікативна компетентність постає як структурний феномен, складне системне утворення, що охоплює цінності, мотиви, установки, соціально-психологічні стереотипи, знання, уміння, навички тощо.
Своїми роздумами щодо специфіки мовно-комунікативної компетентністі та її значенні у професійному розвитку педагогічного працівника закладу загальної середньої освіти поділився з освітянською спільнотою Віталій Ісаєв, колишній випускник філологічного факультету, а нині – директор Миколаївської спеціалізованої приватної школи І-ІІІ ступенів «ОР МЕНАХЕМ» Миколаївської області. Інтерактивний формат лекції забезпечив активну взаємодію зі слухачами й позитивний результат сприйняття інформації. Дякуємо пану Віталію за тісну співпрацю й корисні методичні ідеї!
Мовно-комунікативна компетентність у професійному розвитку
Категорії: