Без рубрики Мовно-комунікативна компетентність у професійному розвитку

Мовно-комунікативна компетентність у професійному розвитку

Державна політики в галузі освіти зорієнтована на формування мовної особистості, самодостатньої, комунікативно компетентної, здатної й готової до спілкування в будь-яких життєвих реаліях. Це сприятиме багатогранній самореалізації, формуванню стійких навичок володіння словом у різноманітних сферах діяльності.
Мовно-комунікативна компетентність постає як структурний феномен, складне системне утворення, що охоплює цінності, мотиви, установки, соціально-психологічні стереотипи, знання, уміння, навички тощо.
Своїми роздумами щодо специфіки мовно-комунікативної компетентністі та її значенні у професійному розвитку педагогічного працівника закладу загальної середньої освіти поділився з освітянською спільнотою Віталій Ісаєв, колишній випускник філологічного факультету, а нині – директор Миколаївської спеціалізованої приватної школи І-ІІІ ступенів «ОР МЕНАХЕМ» Миколаївської області. Інтерактивний формат лекції забезпечив активну взаємодію зі слухачами й позитивний результат сприйняття інформації. Дякуємо пану Віталію за тісну співпрацю й корисні методичні ідеї!

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ

26 лютого 2018 студенти факультету іноземної філології відвідали Миколаївську обласну універсальну наукову бібліотеку ім. О.Гмирьова. Для студентів був організований тренінг «Правила користування каталогами»; були представленні актуальні періодичні видання та література

БРЕЙН-РИНГ ЗНАВЦІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИБРЕЙН-РИНГ ЗНАВЦІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

У рамках співпраці Першої української гімназії імені Миколи Аркаса та Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського та з метою підвищення мотивації старшокласників до вивчення англійської мови 21 березня 2019 року

«Школа юних перекладачів»«Школа юних перекладачів»

29 грудня 2021 року відбулася друга зустріч клубу «Школа юних перекладачів». В рамках профорієнтаційної роботи учні 11-х, 10-х класів шкіл міста Миколаєва та студенти 136 групи Миколаївського національного університету імені