Без рубрики 2024: Рік прогресу та досягнень у DigiFLEd для Миколаївської команди

2024: Рік прогресу та досягнень у DigiFLEd для Миколаївської команди

Проєкт Erasmus+ DigiFLEd став важливою віхою у модернізації навчального процесу нашого університету. Завдяки цьому проєкту ми відкрили нові можливості для інтеграції освітніх інновацій та цифрових технологій у викладання іноземних мов.

Початок великої подорожі

Установча зустріч, що відбулася на початку року в Університеті Тампере (Фінляндія), заклала фундамент для подальших дій. Ми стали частиною міжнародної команди, яка об’єднує освітян з України, Фінляндії, Греції та Ірландії. Ця зустріч була чудовою нагодою обговорити стратегії та визначити пріоритети співпраці.

Збагачення досвідом

Навчальні візити до університетів-партнерів у Фінляндії, Ірландії та Греції дали нашій команді можливість познайомитися з інноваційними практиками викладання. Викладачі та адміністративні працівники отримали безцінні знання щодо використання сучасних цифрових інструментів, розробки інтерактивного контенту та ефективного управління навчальними платформами.

Нові ресурси для сучасного навчання

Завдяки DigiFLEd університет готується до впровадження новітнього обладнання, яке сприятиме підвищенню якості освітнього процесу. Серед очікуваних придбань – інтерактивні дошки, камери для запису навчальних матеріалів, а також VR/AR технології для створення захопливого навчального середовища.

Запуск інноваційних навчальних модулів

Викладачі кафедри германської філології активно працюють над новими навчальними модулями та курсами, які розробляються в рамках проєкту. Ці ресурси спрямовані на підвищення ефективності навчання та розвитку цифрової грамотності серед студентів.

Із вдячністю до нових перспектив

Миколаївська команда проєкту DigiFLEd висловлює щиру подяку всім партнерам, Європейській Комісії, а також Національному офісу Erasmus+ в Україні за підтримку і можливість стати частиною цієї захопливої ініціативи. Попереду ще багато роботи, але разом ми рухаємося до майбутнього, де освіта стає більш цифровою, інтерактивною та доступною.

Бажаємо усім членам нашої потужної команди нових звершень у 2025 році!

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Академічний плагіат: теорія та досвід виявленняАкадемічний плагіат: теорія та досвід виявлення

Виховання академічної доброчесності є пріоритетним завданням закладів вищої освіти. Одним із сучасних напрямків боротьби з академічним плагіатом є його виявлення й констатація за допомогою комп’ютерних програм, які візуалізують збіги та

Лінгвістична вікторина «Мова – код нації»Лінгвістична вікторина «Мова – код нації»

8 грудня відбулася зустріч із учнями гуртка «Українська мова» Миколаївського територіального відділення МАН. У межах цієї зустрічі викладачі кафедри української мови і літератури С. О. Каленюк та К. О. Мікрюкова

Круглий стіл «Формування мовної особистості в наукових студіюваннях Василя Сухомлинського»Круглий стіл «Формування мовної особистості в наукових студіюваннях Василя Сухомлинського»

15 вересня на кафедрі української мови і літератури проведено круглий стіл «Формування мовної особистості в наукових студіюваннях В. Сухомлинського». Під час виступів та обговорення закцентовано увагу на поняттях «мовна особистість»,