Без рубрики Лінгвістична вікторина «Мова – код нації»

Лінгвістична вікторина «Мова – код нації»

8 грудня відбулася зустріч із учнями гуртка «Українська мова» Миколаївського територіального відділення МАН. У межах цієї зустрічі викладачі кафедри української мови і літератури С. О. Каленюк та К. О. Мікрюкова провели лінгвістичну вікторину «Мова – код нації» для учнів шкіл. Звання «Кращий знавець рідного слова» вибороли Ксенофонтов Сергій (учень Миколаївського ліцею №38 імені В. Д. Чайки) та Шматолоха Вікторія (студентка ІІІ курсу ВСП «Фаховий коледж Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського»). Вітаємо учасників та переможців заходу! Будемо раді бачити їх студентами спеціальності «Середня освіта (Українська мова і література)»!

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Звітна конференція з навчально-педагогічної практики з німецької мовиЗвітна конференція з навчально-педагогічної практики з німецької мови

Завершилася двотижнева навчально-педагогічна практика в школі з другої іноземної мови (німецької) у здобувачів вищої освіти 4 курсу денної та заочної форм навчання філологічного факультету, проведена під керівництвом к.філ.н., ст.викладача Баркарь

Он-лайн тренінги з медіаграмотностіОн-лайн тренінги з медіаграмотності

В умовах війни уміння критично аналізувати інформацію, виявляти дезінформацію, протистояти їй набули особливого значення. Зважаючи на актуальність розвитку навичок медіаграмотностісеред молоді, команда викладачів кафедри германської філології і студентів філологічного факультету

Показова лекція «Літературні системи: типи, динаміка, проблеми визначення. Вчення про світову літературу»Показова лекція «Літературні системи: типи, динаміка, проблеми визначення. Вчення про світову літературу»

11 вересня доц. А. Гурдуз провів для магістрантів (616 група) філологічного факультету «показову» лекцію «Літературні системи: типи, динаміка, проблеми визначення. Вчення про світову літературу». Синтетизація сучасних літературознавчих досліджень і необхідність навичок масштабних метатекстових