Наше життя все більше зазнає впливу засобів масової інформації. Цей процес, у ході якого широкий спектр засобів масової інформації проникає в наш світ усе глибше, і є все більшим упливом ЗМІ на суспільство. Медіаграмотність починається з усвідомлення цього процесу та його наслідків. Сучасна молодь постійно розвиває та вдосконалює навички критичного мислення, дбає про власну медіаграмотність. 16 вересня 2020 року Юлія Почебут провела відкриту лекцію “Розвиток медіаграмотності в час інформаційного буму” для студентів II та IV курсів спеціальності «Мова і література англійська/німецька». Студенти стали активними учасниками лекції та дізналися багато нового про принципову різницю між фактами та фейками; способи фактчекінгу (перевірки інформації); поняття клікбейту, хейтспічу, ейджизму; відкриту, наративну рекламу та джинсу.
РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ В ЧАС ІНФОРМАЦІЙНОГО БУМУ
Категорії:
Related Post
WORKSHOP “LEARNING STYLES IN TEACHING ENGLISH”WORKSHOP “LEARNING STYLES IN TEACHING ENGLISH”
У рамках міжнародного тренінгу “English Language Teacher Training: Practical Strategies” викладачі кафедри англійської мови та літератури доцент Мироненко Т.П. і доцент Добровольська Л.С. провели воркшоп “Learning Styles in Teaching English”
Інформація для вступників 2022Інформація для вступників 2022
ОСОБЛИВОСТІ ВСТУПУ НА ОСНОВІ ПОВНОЇ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ Для здобуття ступеня «Бакалавр» за державним замовленням Національний мультипредметний тест (НМТ) або три предметні оцінки ЗНО 2019–2021 + мотиваційний лист. Національний мультипредметний тест
OnDaF ТЕСТУВАННЯOnDaF ТЕСТУВАННЯ
18 жовтня 2017 року за підтримки DAAD та лектора Якоба Волосчика на факультеті іноземної філології відбулось тестування з німецької мови OnDaF. Студенти перевірили свій рівень володіння німецької мови та отримали