20 вересня Дуб’яга Катерина, студентка ІІ (магістерського) рівня освіти представила дослідження на тему «Реалізація текстоцентричного підходу в системі вивчення дисциплін мовознавчого циклу». Під час виступу здобувачка освіти репрезентувала аналіз поняття «підхід» у лінгводидактиці, висвітлила основні підходи до навчання української мови, розлого проаналізувала місце текстоцентричного підходу, особливості його реалізації, адже текстовий матеріал залишається головним джерелом отримання знань, що зумовлює виокремлення текстоцентричного підходу до навчання. Студентка представила варіанти завдань на текстовій основі, які можна застосовувати під час викладання дисциплін мовознавчого курсу, які можуть зреалізовувати різні прийоми: від аналізу і синтезу до створення власного висловлювання.
«Реалізація текстоцентричного підходу в системі вивчення дисциплін мовознавчого циклу»
Категорії: