Без рубрики Навчально-педагогічна практика з англійської мови

Навчально-педагогічна практика з англійської мови

П’ятого лютого 2024-го року розпочалася навчально-педагогічна практика з англійської мови для студентів 4-го курсу філологічного факультету спеціальності 014 Середня освіта ( Спеціалізація: 014.02 Мова і література, ОП: Англійська та друга іноземна). Студенти проходять практику дистанційно на базі шкіл міста. Традиційно педагогічна практика стартувала з настоновчої конференції, де практиканти дізналися про цілі на завдання практики, ознайомились з всім пакетом звітньої документації.
Як було зазначено на конференції, метою навчальної практики є не тільки формування професійних умінь і навичок, виховання на базі здобутих в університеті знань, але й оволодіння студентами сучасними методами та вміннями майбутньої професійної діяльності, потреби систематично поповнювати свої знання і творчо застосовувати їх в практичній діяльності.
Після конференції з керівниками практики від кафедри германської філології студенти зустрілись з керівниками від баз практики. Так, директор гімназії №4 імені Б.І.Молчанова. Овчаренко В’ячеслав Михайлович організував та провів онлайн вебінар «Граматичний огляд», де в цікавій та дискусійній формі обговорив з майбутніми вчителями такі питання як акторська майстерність вчителя та мотиваційна частина уроку, що таке цілепокладання та актуалізація як етап кожного уроку.
Після вебінару студентів запросили до онлайн конференції, де відбулося перше знайомство практикантів з вчителями методистами з англійської мови від баз практик. Студентів ознайомили зі структурою навчальних закладів, розкладом, підручниками, розподілили по класам, відповіли на всі організаційні питання, стосовно початку навчально-педагогічної практики. Нажаль через військовий стан, всі уроки проходитиме тільки в онлайн форматі на платформі Google Meet. Під час асинхронного навчання практиканти мають постійно підтримувати зв’язок з учнями, використовуючи Телеграм та Вайбер.
Одже, цей період навчання є дуже важливим для оволодіння студентами майбутньої професії. Завдяки педагогічній практиці студенти мають змогу спробувати себе у ролі вчителя, навчитися оцінювати, аналізувати та проводити уроки. Завдяки наставникам, які завжди на зв’язку, готові допомогти, дати слушну пораду та об’єктивну критику, студенти отримують цінний досвіт викладання. Бажаємо всім студентам 4 курсу успіхів та натхнення!

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

БЛАГОДІЙНА АКЦІЯБЛАГОДІЙНА АКЦІЯ

Студенти першого курсу факультету іноземної філології Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського стали ініціаторами благодійної акції на честь Дня Святого Миколая. Їх цікавою ідеєю стало створення традиційних різдвяних календарів Німеччини, що

Чарівний світ української мовиЧарівний світ української мови

Світ української мови неосяжний, неозорий, безкраїй, широкий, безмежний, космічний – справді, навіть у цих епітетах-синонімах ми виявляємо іще одну грань її багатства. Споглядали за красою рідної мови, студенти 1, 2,

ПРОЕКТ TEMPUS 2016ПРОЕКТ TEMPUS 2016

У 2013 році Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського  здобув перемогу у 6-му конкурсі програми Tempus IV та став учасником проекту 544161-TEMPUS-1-2013-1-UK-TEMPUS-JPCR Aston University ِDeveloping the Teaching of European Languages: Modernising