Важливим елементом підготовки майбутніх вчителів англійської мови є інтеграція педагогічного компоненту в зміст їхньої мовної підготовки. 106 річниця з Дня народження В.О. Сухомлинського надихнула студентів 1 курсу кафедри германської філології до проведення тематичного заняття, присвяченого вивченню життєвого й творчого шляху видатного українського освітянина. Протягом заняття студенти вивчали біографію педагога, його філософські й педагогічні принципи; переглядаючи уривок з фільму, розвивали навички медіації, спостерігаючи за майстром під час освітньо-виховного процесу; поставили себе на місце учнів Василя Олександровича, відповідаючи на питання, які він пропонував своїм вихованцям. Завдяки застосуванню предметно-мовного інтегрованого навчання студенти змогли підійти до розуміння концепції холістичної педагогіки, яка розглядає навчання як цілісний процес, що залучає всі аспекти людського досвіду, формуючи гармонійну особистість.
An important element in the training of future teachers of English is the integration of the pedagogical component into the content of language learning. The 106th anniversary of the birth of V.O. Sukhomlynskyi inspired the first-year students of the Department of Germanic Philology to hold a thematic lesson dedicated to the study of the life and work of the outstanding Ukrainian educator. During the lesson, the students studied the biography of the educator, his philosophical and pedagogical principles; they watched an episode of the film, developed mediation skills by observing the master during the educational process; they put themselves in the shoes of Vasyl Oleksandrovych’s students, answering the questions he had posed to his pupils. By application the CLIL methodology, the students were led to understanding the concept of holistic pedagogy, which sees learning as a comprehensive process involving all aspects of human experience and forming a harmonious personality.