10 лютого 2025 року розпочалася 3 хвиля онлайн-курсу «Методологія CLIL», який став результатом спільної праці українських викладачів закладів вищої освіти та міжнародних партнерів Еразмус+ 610427-EPP-1-2019-1-EE-EPPKA2-CBHE-JP в рамках проєкту «Розвиток потенціалу підготовки вчителів іноземної мови як шлях до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції в Україні/ MultiEd», запропонований кафедрою германської філології філологічного факультету Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова. Завідувач кафедри к.п.н., професор Мироненко Т.П. звернулася до присутніх з вітальним словом, підкреслила важливість оволодіння методикою CLIL і необхідність її адоптації в Україні. Доцент кафедри германської філологіії к.п.н. Добровольська Л.С. ознайомила присутніх з правилами роботи на платформі Moodle, видами і типами завдань. На зустрічі-консультації присутнім була представлена презентація “Методологія CLIL”, основною метою якої було ознайомити слухачів з особливостями методики предметно-мовного інтегрованого навчання, історією її виникнення, ознайомити з досвідом і результатами викладання за методикою CLIL в різних країнах світу. Презентація була представлена студенткою-магістранткою групи 5731 спеціальності 014 Середня освіта. 014.021 Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна літературв) Черевко Анастасією, яка успішно засвоїла курс “Предметно-мовне інтегроване навчання” у першому семестрі під час першого року навчання у магістратурі. Після презентації присутні ставили запитання, висловлювали свої бачення щодо методики CLIL і умов її адоптації в Україні. Дякуємо всім присутнім за приємну зустріч. Зустріч-консультацію підготувала ст.викладач кафедри германської філології к.п.н. Шевченко І.В.






