Без рубрики Про голодомор вустами сучасників

Про голодомор вустами сучасників

Голодомор 1932–1933 рр. в Україні – не лише найбільша гуманітарна катастрофа в історії людства, а й незагоєна рана вітчизняної історії. Оприлюднення правди про геноцид в ім’я збереження честі та гідності українського народу стало можливим у рамках проведення на базі Миколаївської обласної універсальної наукової бібліотеки виставки “Україна 1932–1933 – Геноцид голодом”… «Лихо. Горе. Біль. Кров. Смерть…це те, що залишає по собі слово Голодомор в душі сучасників. Це те, що змінює свідомість і не дозволяє забути». Так ідентифікували проблему голодомору студенти факультету іноземної філології, учасники виставки. Сьогодні вони впевнено дивляться у світле майбутнє України, а воно не можливе без історичної партії нації. Мусимо знати всі криваві прочитані сторінки, аби з гордістю за свій народ продовжувати жити.

Залиште відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Related Post

Обирай своє майбутнє сьогодні!Обирай своє майбутнє сьогодні!

26 травня 2022 року відбулася зустріч викладачів кафедри англійської мови і літератури філологічного факультету МНУ імені В.О. Сухомлинського зі старшокласниками Гур’ївської, Баловненської і Себинської ЗЗСО. Майбутнім абітурієнтам було повідомлено про

«Мотивація вибору майбутньої професії»«Мотивація вибору майбутньої професії»

Крок за кроком кафедра української мови і літератури здійснює профорієнтаційну роботу. Бесіда на тему відбулась із учнями 11 класу Новобузької гімназії. Під час спілкування обговорювалися питання пріоритетів вчительської професії, особливостей освітнього

Семінар «Особливості складання психолого-педагогічної характеристики»Семінар «Особливості складання психолого-педагогічної характеристики»

27 лютого студенти МНУ ім.В.О.Сухомлинського долучились до зустрічі “Особливості складання психолого-педагогічної характеристики”. Фахівчиня ІРЦ №3 Дрозд Ірина Володимирівна розповіла про особливості опису пізнавальних процесів й емоційно-вольової сфери. Визначила напрямки корекції