Протягом 25-29 жовтня 2021 р. тривав навчальний візит старших викладачів кафедри англійської мови і літератури Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського О. Щербакової та І. Шевченко в Нарвському коледжі Тартуського університету, Естонія. Захід відбувався під егідою проєкту Erasmus+ KA2 «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції/MultiEd» й мав на меті ознайомлення з упровадженням методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) в закладах початкової, середньої та вищої освіти Естонії.
Навчальний візит організовано в трьох містах Естонії – Таллінні, Тарту та Нарві. У ході зустрічі з естонськими колегами закладів початкової та середньої освіти ст. викладачі О. Щербакова й І. Шевченко ознайомилися з підходами в CLIL, а саме: мовне занурення й багатомовна освіта, що усебічно використовуються в Естонії; взяли участь у семінарі з обміну досвідом «Навчальна програма підготовки вчителів у Нарвському коледжі та безперервна підготовка вчителів без відриву від роботи в Естонії» в Нарвському коледжі Тартуського університету.
Репрезентація теоретико-практичного досвіду викладачів під час Міжнародної конференції з ELT«Тенденції та проблеми CLIL та ELT” уможливила ознайомлення з сучасними дослідженнями щодо використання методики CLIL у країнах світу.
Доповіді закордонних учених із тем «Мовна освіта в умовах пандемії: отримані уроки, виклики та можливості», «CLIL та компетенції: щасливе подружжя», «CLIL у Великобританії: вивчення мов від початкової до вищої освіти», «Цифрові технології у підготовці майбутніх учителів англійської мови», «До інклюзивної педагогіки в ELT: чому? як?» «FUNology: як зробити цікавим навчання промовляння під час вивчення англійської мови», «Налаштування вчителів на успіх за допомогою десяти чудових, відкритих та безкоштовних засобів навчання» стали свідченням ефективного застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) під час навчання англійської мови у світі. Магістральним також стало висвітлення проблеми застосування методики (CLIL) в умовах змішаної та дистанційної форм навчання.
Дізнатися більше про проект можна відвідаши сайт