Стажування учасників проекту MultiEd в Естонії

Протягом 25-29 жовтня 2021 р. тривав навчальний візит старших викладачів кафедри англійської мови і літератури Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського О. Щербакової та І. Шевченко в Нарвському коледжі Тартуського університету, Естонія. Захід відбувався під егідою проєкту Erasmus+ KA2 «Розвиток потенціалу підготовки учителів іноземної мови на шляху України до впровадження багатомовної освіти та європейської інтеграції/MultiEd» й мав на меті ознайомлення з упровадженням методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) в закладах початкової, середньої та вищої освіти Естонії.
Навчальний візит організовано в трьох містах Естонії – Таллінні, Тарту та Нарві. У ході зустрічі з естонськими колегами закладів початкової та середньої освіти ст. викладачі О. Щербакова й І. Шевченко ознайомилися з підходами в CLIL, а саме: мовне занурення й багатомовна освіта, що усебічно використовуються в Естонії; взяли участь у семінарі з обміну досвідом «Навчальна програма підготовки вчителів у Нарвському коледжі та безперервна підготовка вчителів без відриву від роботи в Естонії» в Нарвському коледжі Тартуського університету.
Репрезентація теоретико-практичного досвіду викладачів під час Міжнародної конференції з ELT«Тенденції та проблеми CLIL та ELT” уможливила ознайомлення з сучасними дослідженнями щодо використання методики CLIL у країнах світу.
Доповіді закордонних учених із тем «Мовна освіта в умовах пандемії: отримані уроки, виклики та можливості», «CLIL та компетенції: щасливе подружжя», «CLIL у Великобританії: вивчення мов від початкової до вищої освіти», «Цифрові технології у підготовці майбутніх учителів англійської мови», «До інклюзивної педагогіки в ELT: чому? як?» «FUNology: як зробити цікавим навчання промовляння під час вивчення англійської мови», «Налаштування вчителів на успіх за допомогою десяти чудових, відкритих та безкоштовних засобів навчання» стали свідченням ефективного застосування методики предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) під час навчання англійської мови у світі. Магістральним також стало висвітлення проблеми застосування методики (CLIL) в умовах змішаної та дистанційної форм навчання.
Дізнатися більше про проект можна відвідаши сайт
Возможно, это изображение (9 человек, люди стоят и текст «Raekoja plats 2»)
Возможно, это изображение (2 человека, велосипед и на открытом воздухе)
Возможно, это изображение (13 человек, люди стоят, памятник и на открытом воздухе)
Возможно, это изображение (4 человека, люди стоят и на открытом воздухе)
Возможно, это изображение (один или несколько человек и люди стоят)
Возможно, это изображение (один или несколько человек и люди стоят)
Возможно, это изображение (один или несколько человек и в помещении)
Возможно, это изображение (один или несколько человек, люди стоят и текст «"Trends ELT Conference Issues in CLIL and ELT" CONFERENCE PROGRAMME October 28 Plenary session 11 Moderator Phil Ball 14.30-15.00 Hans-Werner Huneke. PhD. University of Education in Heidelberg. Germany Foreign language learning, content learning and negotiating meaning in mysteries Sue Garton, PhD. Aston University. Birmingham, UK Elisabeth Wielander, PhD. Aston University. Birmingham, UK CLIL in the UK: Learning through languages from primary to tertiary education. Moderator Phil Ball Enn Veldi PhD University of Tartu, Estonia 100 years of Universityof ofTartu some highlights of the first fifty years of English at the Plenary 16.00-17.00 -17.00»)
Возможно, это изображение (13 человек и люди стоят)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *