Академічна доброчесність: від теорії до практики


Протягом минулого тижня тривали обговорення принципів академічної доброчесності як фундаментальної цінності освітнього процесу, що покликані популяризувати культуру академічної етики серед студентів і викладачів. Студенти магістри і бакалаври, майбутні вчителі англійської мови і перекладачі та викладачі кафедри германської філології (Мироненко Т.П., Добровольська Л.С, Щербакова О.Л., Нікіфорчук С.С., Мороз Т.О., Баркарь У.Я.) провели дискусію щодо етичних принципів, яких мають дотримуватись науково-педагогічні працівники і студенти. Проаналізували випадки порушення академічної доброчесності, а саме не використовувати в своїх працях наукові доробки без посиланням на автора, самоплагіат, списування, хабарництво, а також обговорили види академічної відповідальності. Не залишились поза увагою дискусії і дотримування принципів академічної етики в університетах Європи та Сполучених Штатів. Студенти відмітили, що справедливість, чесність, відповідальність, толерантне ставлення до кожної особистості є складовою поняття “академічна доброчесність”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *